THE FLAMBOYANT YEARS OF ONE FAILED STAR.

LES FLAMBOYANTES ANNÉES D'UNE STAR RATÉE, by Pascal H.
*SHORT EXTRACTS* OF THE 2012 FINAL VERSION RIGHT HERE!

ABSOLUTELY AMAZING!
Over 1,000,000 worldwide web readers already did! Hymne à Berlin, Hymne à la Sodomie, L'Épicier, Battery Park...Ratonnades à pédés!
A MUST READ! GLAMOROUS!! SEXUAL!!! DECADENT!!! And more!
Definitely NOT! Politically correct
!!! POWERFUL & SO REAL!
WorldCopyrights@SACD 2011/ # 245252, 75009 Paris, France.



Monday, June 6, 2011

Vienna, Austria. E->

English translation below. gs


Quelques Extraits...


''Il n'arrêtait pas. Mais il n'arrêtait pas! J'la connaissais par coeur sa bite. Des premiers poils du dessous de ses couilles au sommet du Mont Blanc. J'aurais du lui donner un nom comme le Pic du Midi ou le Monte Rosa. Elle ne me quittait pas d'une semelle nuit et jour. Elle était mon acolyte et je l'avais escaladée à la force de mes lèvres musclées celle-là. Nous voyagions ensemble, elle aimait la voiture. De Salzburg à Vienne, de châteaux en châteaux, de cocktails en cocktails entre deux opéras ou deux concerts, elle connaissait toutes les musiques classiques, au volant de sa vieille Jaguar MK II de mille neuf cent soixante et un dont j'adorais les formes arrondies de ses grosses joues vertes et l'animal prêt à bondir au centre du capot, il n'arrêtait pas d'ouvrir sa braguette et de la sortir, aussi vive que le félin lui-même. J'la connaissais la grosse bête. Elle me faisait à chaque fois coucou. J'aurais du l'attacher en laisse. Lui donner un panier d'osier comme niche. C'est qu'elle aimait aboyer celle-la dès qu'elle était dehors.''




''The guy never stopped. Never. I knew his cock by heart. From underneath its hills till the peak of the Mont Blanc. I should have given it a name like the Pic du Midi or the Monte Rosa. It was night and day always behind my back. It had become my henchman and I had endlessly climbed it by the hardihood of my muscled lips. We travelled together, that beast loved to travel by car. From Salzburg to Vienna, cocktails after cocktails, from castles to castles, between two operas or two concerts, yes, it knew was classical music was all about, driving his old ninety hundred sixty one MK II dark green Jaguar whose round shapes and ready to jump big cat at the front of the hood I adored, the guy never stopped undoing his zipper to get his big animal out as alert as the jaguar itself. Indeed I knew that big beast. It was waving to me. I should have put it on a leash and given it a wicker basket as a niche. For it liked to bark as soon as it was taken out.''


No comments: