THE FLAMBOYANT YEARS OF ONE FAILED STAR.

LES FLAMBOYANTES ANNÉES D'UNE STAR RATÉE, by Pascal H.
*SHORT EXTRACTS* OF THE 2012 FINAL VERSION RIGHT HERE!

ABSOLUTELY AMAZING!
Over 1,000,000 worldwide web readers already did! Hymne à Berlin, Hymne à la Sodomie, L'Épicier, Battery Park...Ratonnades à pédés!
A MUST READ! GLAMOROUS!! SEXUAL!!! DECADENT!!! And more!
Definitely NOT! Politically correct
!!! POWERFUL & SO REAL!
WorldCopyrights@SACD 2011/ # 245252, 75009 Paris, France.



Monday, June 13, 2011

Mon Colonel / Yes Sir! Denver, CO. E->


English translation below. gs


Quelques Extraits...


'' Ne
pouvant résister à ses deux mètres, à la carrure de ses épaules, à sa barbe noire si courte, à son uniforme qui commandait les masses, à sa ceinture dont j'avais rêvé les nuits de défaire sachant de mon expérience que j'y trouverais un trésor, ses trente centimètres qui m'avaient fait souffrir pour ensuite me contenter de plaisirs internes me firent accepter d'être le récipient favori de son sperme, sans condition. Et ignorai à partir de ce moment les autres trouffions et pilotes d'avion qui continuèrent de frapper à ma porte pour jouir de mes talents buccaux une fois atterris. J'allais les réserver désormais les après-midis, agenouillé sous le bureau de mon colonel tandis qu'il téléphonait, et chaque soir dans mon lit les jambes écartelées. Un seul pilote de chasse eut mes faveurs regulières, ses decimètres et sa beauté se confondant à ceux de mon colonel, les soirs quand ce dernier était en famille. Je n'étais plus un cobaye sexuel. Mais à travers mon Colonel, la putain attitrée de tous les commandants de la base aérienne. Je recevais toute la force de l'armée américaine exultant ses faiblesses. Et en fus fier.''


Près de Denver, 1994 / Somewhere around Denver, CO., 1994.


''His shyness made him prop me up on cushions, slowly, the way he was used to do so with his wife I believe, the doggy-fashion, in the most classical way to start with anyway. But then, he firmly held me with a ferocious will to achieve this new experience of his to finally sodomize for the first time in his life. I guided him gently into a position he obviously never explored . A position in which I knew the extremity of his knob rising up to the skies would easily reach the deepest of my insides and let him live at its fullest all of his virile long time underlying desires. I just carefully turned round and bend on my left side so my eyes would not catch his and the apprehension I could read in them, put under my head an other cushion up simulating some feminine squeaks, put my hand on the black of his closely cropped skull, spread my feverish legs into a right angle stretching them to the max entreating him to fuck at one go the calculated axis of my slot with his dick.''



No comments: