THE FLAMBOYANT YEARS OF ONE FAILED STAR.

LES FLAMBOYANTES ANNÉES D'UNE STAR RATÉE, by Pascal H.
*SHORT EXTRACTS* OF THE 2012 FINAL VERSION RIGHT HERE!

ABSOLUTELY AMAZING!
Over 1,000,000 worldwide web readers already did! Hymne à Berlin, Hymne à la Sodomie, L'Épicier, Battery Park...Ratonnades à pédés!
A MUST READ! GLAMOROUS!! SEXUAL!!! DECADENT!!! And more!
Definitely NOT! Politically correct
!!! POWERFUL & SO REAL!
WorldCopyrights@SACD 2011/ # 245252, 75009 Paris, France.



Wednesday, June 15, 2011

Un shabbat à Netanya / A Shabbath in Netanya. E-> 2011

English translation down below. gs


Quelques extraits...


'' Je repartais chez moi émerveillé d'avoir travaillé la bitte d'une telle beauté hassidique que je conservais en mes entrailles, consacré par tous les Dieux hébreux qui avaient entendu ma prière de salope absolue, et l'avaient allouée.
Je repartais délivré, un mot trop banal pour une telle nymphomane de mon calibre, toutefois délivré du poids à ne pas être tout à fait juif, et certainement affranchi tel un accouchement heureux le coeur et le ventre légers, avec la vision dans ce soir d'hiver d'une nuit sombre et mouillée de diamants que le sol scintillant reflétait de mille étoiles, de symboles gais et joyeux que le coriace corbeau de sa fabuleuse queue, avait en moi semés direct de l'oesophage à mes esprits pour absoudre mes pénitences et illuminer mes repentances. J'avais encore en mémoire en un lumineux flash, cette grande et furtive belle ombre noire sortir de nos chiottes salvatrices comme un aigle d'un autre siècle, les ailes de sa cape au vent déployées qui s'envolaient les couilles vidées, vers le nid de sa synagogue pour y prier de lumières qui ne pouvaient, c'était inévitable, d'un autre flash aussi lumineux que le mien, lui rapeller les miennes. ''


'' I went back home enchanted to have worked that deep on the cock of such a Hassidic beauty I proudly kept in my insides, entirely blessed by all the Hebrew Gods that heard my prayers of an absolute slut, and granted them.
I walked back freed, may be freed was a too common word for a nymphomaniac of my caliber, though liberated from the burden of not being completely a Jew, definitely set free like a happy delivery with my heart and belly together light, walking through this Winter evening of a dark and wet night the ground reflected with glittering diamonds as a thousand stars, with one vision of merry and happy symbols the tough raven with its fabulous cock, had sown direct in me, from my gullet to my mind to absolve my penitences and enlighten my repentances. I still had in my memory as a luminous flash, this tall and handsome furtive black shadow getting out of our saving loos as an eagle from an other century, spreading the wings of his cape that flew now emptied balls, to the nest of his synagogue to pray the lights that could only, that was inevitable, as a luminous flash too, recall to my new prophet's mind, mine.''



No comments: