THE FLAMBOYANT YEARS OF ONE FAILED STAR.

LES FLAMBOYANTES ANNÉES D'UNE STAR RATÉE, by Pascal H.
*SHORT EXTRACTS* OF THE 2012 FINAL VERSION RIGHT HERE!

ABSOLUTELY AMAZING!
Over 1,000,000 worldwide web readers already did! Hymne à Berlin, Hymne à la Sodomie, L'Épicier, Battery Park...Ratonnades à pédés!
A MUST READ! GLAMOROUS!! SEXUAL!!! DECADENT!!! And more!
Definitely NOT! Politically correct
!!! POWERFUL & SO REAL!
WorldCopyrights@SACD 2011/ # 245252, 75009 Paris, France.



Tuesday, June 14, 2011

Harvard University , Cambridge, Ma., Usa. E->


English translation below.


Quelques Extraits...


''Et je ne m'impliquai , totalement, qu'à apprendre, qu'a développer, l'acuité de mes pouvoirs d'analyse et de m'enrichir d'un savoir qui comblait mes ignorances dédaignant les leurs. Avant que de rentrer le soir au 112 de la Morrison Avenue rejoindre Dror dans son lit sucer son unique vérité à lui. La quatrième vérité de ma vie à Cambridge. Là où, une fois de plus, j'étais isolé et incompris dès que je sortais du grand portail principal de Massachusetts Avenue. Faits historiques et coutumes d'usage, j'en vivais depuis longtemps la tradition en fermant ma gueule. Forcé alors d'oublier mes journées d'études dans lesquelles nul ne pouvait pénétrer mes passions de cette nouvelle érudition.''


''I only involved myself, totally then, in learning, in developing the acuity and my powers of analyzing, getting richer from a knowledge that closed my ignorance despising theirs. Before I came back home to 112 Morrison Avenue in Natan's bed to suck his one and only truth. The fourth one that my Harvard life implied. I was there, once more, isolated and misunderstood as soon as I was stepping out the main front gate of Massachusetts Avenue. Historical facts or accustomed habits, I had been living this tradition since a long time shutting my mouth. Forced to forget about my days of studies in which no one could penetrate my passions of this new experience of erudition.''



No comments: