THE FLAMBOYANT YEARS OF ONE FAILED STAR.

LES FLAMBOYANTES ANNÉES D'UNE STAR RATÉE, by Pascal H.
*SHORT EXTRACTS* OF THE 2012 FINAL VERSION RIGHT HERE!

ABSOLUTELY AMAZING!
Over 1,000,000 worldwide web readers already did! Hymne à Berlin, Hymne à la Sodomie, L'Épicier, Battery Park...Ratonnades à pédés!
A MUST READ! GLAMOROUS!! SEXUAL!!! DECADENT!!! And more!
Definitely NOT! Politically correct
!!! POWERFUL & SO REAL!
WorldCopyrights@SACD 2011/ # 245252, 75009 Paris, France.



Thursday, June 16, 2011

L'Hymme à L'Homme / The Hymn to The Male. E-> 2011

Traduction française en bas de page.


Some extracts...


''I could still feel, again everywhere I happened to be, his solid trunk between my legs, or listen to him sigh impaling my gob with his glory. I kept in me, till these lines I wrote down, and beyond, the power of the immense and infinite passion he transcended me with. I kept as one, all my men in the neurons of my brain. His effect on me and his seed, were running through the blood of my veins for life.
''


'' Je sentais toujours depuis, et encore une fois, n'importe où où je me trouvais, son robuste tronc entre mes cuisses, ou entendais encore ses soupirs entrain d'empaler de gloire, mon gosier. Je gardais en moi, jusqu'à ces lignes que j'écrivais et bien au-delà, le pouvoir de son immense et infinie passion avec laquelle il m'avait transcendée. Je gardais en un seul, tous mes hommes dans les neurones de mon cerveau. Son effet sur moi et sa semence, coulaient à vie, dans le sang de mes veines. ''

No comments: