THE FLAMBOYANT YEARS OF ONE FAILED STAR.

LES FLAMBOYANTES ANNÉES D'UNE STAR RATÉE, by Pascal H.
*SHORT EXTRACTS* OF THE 2012 FINAL VERSION RIGHT HERE!

ABSOLUTELY AMAZING!
Over 1,000,000 worldwide web readers already did! Hymne à Berlin, Hymne à la Sodomie, L'Épicier, Battery Park...Ratonnades à pédés!
A MUST READ! GLAMOROUS!! SEXUAL!!! DECADENT!!! And more!
Definitely NOT! Politically correct
!!! POWERFUL & SO REAL!
WorldCopyrights@SACD 2011/ # 245252, 75009 Paris, France.



Thursday, June 16, 2011

Buenos Aires, Argentina. E->

English translation below.


Quelques Extraits...


''Heureusement que j'avais rencontré Fellini. Il m'avait appris dans son salon de la Via Margutta à laisser voler mes rêves haut et à les laisser retomber aussitôt dans un cruel réalisme. Je faisais figure ici sur le terrain de ce tout premier grand voyage de grande pute, en remémorant préceptes synthèses et théories de Federico, d'apprentie. De petite écolière. Et cet apprentissage local après celui de Nassau qui m'avait déjà renvoyé droit au mur des nuits de La Cabiria allait définitivement éclairer toute ma vie.''



'' Thanks God I had met Fellini. He had taught me in his sitting room of Via Margutta how to let my dreams fly high as can be and drop them down dead at once to cruel reality. I was in this very first big journey learning to be, on the ground, an apprentice builder. And this new training of mine was about to build up and throw light on my life for the rest of it.''


No comments: