THE FLAMBOYANT YEARS OF ONE FAILED STAR.

LES FLAMBOYANTES ANNÉES D'UNE STAR RATÉE, by Pascal H.
*SHORT EXTRACTS* OF THE 2012 FINAL VERSION RIGHT HERE!

ABSOLUTELY AMAZING!
Over 1,000,000 worldwide web readers already did! Hymne à Berlin, Hymne à la Sodomie, L'Épicier, Battery Park...Ratonnades à pédés!
A MUST READ! GLAMOROUS!! SEXUAL!!! DECADENT!!! And more!
Definitely NOT! Politically correct
!!! POWERFUL & SO REAL!
WorldCopyrights@SACD 2011/ # 245252, 75009 Paris, France.



Thursday, June 16, 2011

Un rêve de romaine / A Roman woman's dream. E-> 2011 version.


English translation down below.


Quelques Extraits...


''De toutes ces énormes et imposantes queues toujours en glorieuses colonnes superbement plantées hautes et fières, de la tore sculptée dans les couilles jusqu'à l'éminent tailloir dont j'emprisonnais à l'embouchure de ma trachée l'astragale et le gorgerin sans contrainte et avec fierté, chaque nouvel Empereur qui érigeait la sienne ferme et solide et indestructible et récompensait lui--même en personne de ses giclées mes victoires, hantait chez le Consul des légions de Judée qu'il venait de me nommer, chaque souffle de mes nuits. Je les imaginais encore sous ma tente dans le désert avant que de n'ériger la prochaine gloire, en pleine bataille s'entretuer à coups de lances et de glaives pour enfin recevoir du vainqueur, le fruit de son invincible force en mes entrailles, pointée là, droite et tangible à excaver en repos du guerrier ma précieuse cavité, lui à genoux sur mon canapé et moi en romaine allongée, la tête surélevée dans l'axe exact du libre court de ses allers et venues buccales à me forniquer. Il intoxiquait les abimes les plus profonds de ma gorge de tous ses trophées, simple centurion ou tribun, je ressentais l'appel inconditionnel de l'Auguste César à le gratifier, fidèle et loyal et entièrement dévoué. La queue de mon absolu guerrier, martial et mercenaire, méritait de ma bouche en médaille d'être rassasiée au comble de la satiété. Je lui laissais tomber les armes et son bouclier et tout le temps de se préparer à des délices qu'il avait bien gagnés pour enfin de sa lance native, me tirer à souhait et m'achever. Il enfonçait ses attributs du bout de son pique raclant les viscères comme pour d'une torture atroce, faire souffrir l'ennemi et le tuer pour recevoir sa solde. Je lui rendais, ravi et plein d'orgueil protégé par César, la mienne en mon butoir dans lequel il pouvait à volonté se débonder. Il écoulait jusqu'au prochain, de l'extrémité de son pique en de sévères sévices, abondamment sa verve de triomphateur romain en mon aqueduc tout en poussant de sons graves exclusivement virils, des cris belliqueux à finir ses besoins dans ma tronche de gueuse qui recevait sans décence de sa queue dégoulinante à flots, des milliers, en or et en argent, de sesterces. Il reprenait ses attirails de guerrier, armure, lance, gilet de lin et bouclier, et de la crinière rouge de son casque de légionnaire me saluait en bonne romaine tandis que les servantes refaisaient ma coiffe en attendant le prochain à l'entrée qui devait de sa victoire, venir déverser en mon drain de flux et reflux sa coulée. ''

He drove with the top of his pike his attributes deep in, scraping my viscera in order to, like an atrocious torture, make the enemy suffer and kill him to receive his due.

''Out of these enormous and impressive cocks that always as glorious high and proud columns were superbly erected from the sculptured torus at the base of their balls till the outstanding platter of which my windpipe entrance imprisoned with no restraint but pride its astragal, each new Emperor who erected his, strong and solid and indestructible, rewarded my victories in person with his spurts and haunted each night sigh of the Consul of Judea he just appointed and I'd become. I still imagined them under my tent in the desert before erecting the next glory, killing one another on the battlefield with spears and swords to receive at last from the vanquisher, the fruit of his invincible strength into my guts, pointing there straight and tangible ready to excavate my cavity when kneeing down on my sofa as I, his Roman woman laid raising her head up to the exact axis of buccal comings and goings in order to fornicate me just right. As a centurion or tribune, he intoxicated the deepest chasms of my throat with all of his trophies, and I could hear the unconditional call of the August Cesar granting me the honor to faithfully, loyally, entirely devoted, reward him. The cock of my absolute martial and mercenary warrior deserved with my mouth as a medal, being fully satiated to the ultimate repletion. I let him take his weapons and armor off and all his time to prepare himself for the delights he dawn well won to finally with his native spear, screw me as he wished to finish me off. He drove with the top of his pike his attributes deep in, scraping my viscera in order to, like an atrocious torture, make the enemy suffer and kill him to receive his due. I conceded my defeat to him gladly, delighted and full of vanity protected by Cesar, by giving him back my oral buffer in which he could at will gush out. He abundantly could run out till the next one on line, from the extremity of his pike with severe treatments, his vigor of a Roman triumpher into my aqueduct uttering exclusive virile deep warlike cries to relieve himself from his natural needs in my beggar's mouth that received with any decency the billow of his dripping cock bursting thousands of golden and silver sesterces. He now took his warrior gears back on, his armor, spear and linen vest and shield, and from the top of the red mane of his legion helmet he could salute good bye his devoted Roman good girl while the servants redid my headdress, waiting for the next victorious soldier standing at the entrance to come and pour into my drain, with ebb and flow the liquids of his pike. ''


No comments: