THE FLAMBOYANT YEARS OF ONE FAILED STAR.

LES FLAMBOYANTES ANNÉES D'UNE STAR RATÉE, by Pascal H.
*SHORT EXTRACTS* OF THE 2012 FINAL VERSION RIGHT HERE!

ABSOLUTELY AMAZING!
Over 1,000,000 worldwide web readers already did! Hymne à Berlin, Hymne à la Sodomie, L'Épicier, Battery Park...Ratonnades à pédés!
A MUST READ! GLAMOROUS!! SEXUAL!!! DECADENT!!! And more!
Definitely NOT! Politically correct
!!! POWERFUL & SO REAL!
WorldCopyrights@SACD 2011/ # 245252, 75009 Paris, France.



Saturday, June 11, 2011

Los Angeles, II, Ca., Usa. E->

English translations below. gs


Quelques Extraits...


''Mes muscles et veines buccaux se formatèrent peu à peu à l'immensité de son membre afin qu'il atteignît forniquant, on non, le plus lointain de l'orifice en son obscur, dans l'axe le plus élaboré du plaisir extrême. Je sentai la poudre blanche faire son effet. Sa beauté et la violence de son pénis réunis devenaient mon unique Dieu. L'alcool mes évangiles. Le satisfaire une bénédiction. J'activai, pareille une machine lente et rapide manipulée aux pressions de ses doigts sur mes épaules, mes allers et retours labiaux le laissant debout immobile, calé de mes mains accrochées à ses cuisses pour mon équilibre.
Se sacrer, exclusif, à ses désirs. Le timbre de ses expirations, une canonisation immédiate. Une apothéose. Ce premier soir de ma vie à Los Angeles, dans ce cottage Erold Flynn du Château Marmont, je découvris l'Amour.''


Le Château Marmont, 1980.


' My buccal muscles and veins got accustomed to the immensity of his dick so he could reach, fornicating or not, the farthest of my orifice's darkness in the right axis for his extreme pleasure. I felt the white powder effects working. The beauty and the violence of his penis became my only god. Alcohol my bibles. To satisfy him a blessing. I activated my buccal pressures such as a slow and fast machine that was manipulated by his fingers command tapping my shoulders. The ins and outs of my mouth let him stand still as I was grabbing his hairy legs kneeing at his feet for the best balance. I had exclusively decided to dedicate myself to his wildest desires. The tone of his breathing out was my reward. An immediate canonization. A triumph of bravery.
This very first Los Angeles night in the Erold Flynn cottage of the Chateau Marmont, I discovered what Love meant.'





No comments: