THE FLAMBOYANT YEARS OF ONE FAILED STAR.

LES FLAMBOYANTES ANNÉES D'UNE STAR RATÉE, by Pascal H.
*SHORT EXTRACTS* OF THE 2012 FINAL VERSION RIGHT HERE!

ABSOLUTELY AMAZING!
Over 1,000,000 worldwide web readers already did! Hymne à Berlin, Hymne à la Sodomie, L'Épicier, Battery Park...Ratonnades à pédés!
A MUST READ! GLAMOROUS!! SEXUAL!!! DECADENT!!! And more!
Definitely NOT! Politically correct
!!! POWERFUL & SO REAL!
WorldCopyrights@SACD 2011/ # 245252, 75009 Paris, France.



Saturday, June 11, 2011

Las Vegas II, Nv., Usa. E->

English translations below.


Quelques Extraits...


'' Je conduisis de l'angle de Charleston Boulevard sur le Strip en direction de l'ouest, la route de l'aéroport et de Los Angeles. Passant à ma droite devant le Circus Circus, le Stardust, le Ceasar Palace, le Dunes, puis fis demi-tour avant que le désert ne commencât, devant l'Aladin à ma gauche, pour découvrir en conduisant de nouveau à ma droite, le MGM, le Flamingo, le Sands, le Riviera,
le Desert Inn, le Sahara, plus au loin la grande tour du Hilton. Les marquis de la MGM affichaient Dean Martin, ceux du Ceasar Diana Ross, ceux du Desert Inn Dionne Warwick, ceux du Stardust Willie Nelson, ceux du Sahara Dolly Parton. Les marquis de l'Aladin affichaient eux, Lola Folana, la Reine de Vegas. Je ne la connaissais pas. Je devenais fou en hurlant seul dans la voiture à l'idée d'y être moi, la seule reine. Ils étaient tous là. Devant moi, à me saluer, à me faire des clins d'oeuil. J'étais comme aspiré. Aspiré d'une tornade qui me soulevait vers eux tous. Ils me disaient de venir. Commandé par un credo, une foi révélatrice.''



''I turned West on the Strip from Charleston Blvd., passing the Circus Circus on my right, the Stardust, The Ceasar Palace, The Dunes, then made a u-turn in front of The Aladin on my left then drove back East up the Strip to watch closer on my right The MGM, The Flamingo. The Sands, The Riviera, The Desert Inn, The Sahara, then farther behind the Hilton Tower. MGM's marquis were announcing Dean Martin, The Ceasar Palace Diana Ross, The Desert Inn Dionne Warwick, The Stardust Willie Nelson, The Sahara Dolly Parton. The Aladin's ones were announcing Lola Folana, ' The Queen Of Vegas'. I thought Las Vegas was crazy enough as it was that I had to meet her queen someday. I did not know her but could already loved 'the queen of Vegas'. I was getting slowly crazy myself driving the Pinto and started to scream louder and louder as I was facing one after the oner all these big names on the marquis saluting me. Inviting me. Glancing at me. I felt I was being vacuumed by a tornado that was lifting me up to them. They were calling me. Calling me strong, giving me a headache, making me dizzy. I was being called by the Apostels' Creed, a revealing faith. '










No comments: