THE FLAMBOYANT YEARS OF ONE FAILED STAR.

LES FLAMBOYANTES ANNÉES D'UNE STAR RATÉE, by Pascal H.
*SHORT EXTRACTS* OF THE 2012 FINAL VERSION RIGHT HERE!

ABSOLUTELY AMAZING!
Over 1,000,000 worldwide web readers already did! Hymne à Berlin, Hymne à la Sodomie, L'Épicier, Battery Park...Ratonnades à pédés!
A MUST READ! GLAMOROUS!! SEXUAL!!! DECADENT!!! And more!
Definitely NOT! Politically correct
!!! POWERFUL & SO REAL!
WorldCopyrights@SACD 2011/ # 245252, 75009 Paris, France.



Monday, June 6, 2011

Genève, Switzerland. E->

English translation below.


Quelques Extraits...


''Elle ajustait le juste miroir qui réfléchissait vers le haut les atouts de mes différences qu'elle projetait avec amour aux sommets, et m'y projetait à chacun de mes fréquents voyages en Suisse et tout au long de ma vie glorieuse ou sombre qui suivit. Elle fut toujours La Femme, la mère, l'amie, le soutien que je n'avais jamais eus. Et Genève, la ville de toutes mes différences approuvées.''


'' I was going to do it and do it for Yvonne. Show her I had my room in the world like she had given me some. She had been my one and only support, and Geneva, the city of all my differences approved.''



No comments: