THE FLAMBOYANT YEARS OF ONE FAILED STAR.

LES FLAMBOYANTES ANNÉES D'UNE STAR RATÉE, by Pascal H.
*SHORT EXTRACTS* OF THE 2012 FINAL VERSION RIGHT HERE!

ABSOLUTELY AMAZING!
Over 1,000,000 worldwide web readers already did! Hymne à Berlin, Hymne à la Sodomie, L'Épicier, Battery Park...Ratonnades à pédés!
A MUST READ! GLAMOROUS!! SEXUAL!!! DECADENT!!! And more!
Definitely NOT! Politically correct
!!! POWERFUL & SO REAL!
WorldCopyrights@SACD 2011/ # 245252, 75009 Paris, France.



Saturday, June 11, 2011

Carson City, Nv., Usa. E->

English translation below. gs


Quelques Extraits...


''Le juge devint mon amant. Il traitait avec panache et sans scrupules ce salaud, les futurs détenus dont je traduisais à la court de justice de la capitale leur langue natale en anglais, comme de véritables charognes, de véritables bêtes, des insectes nuisibles que l'on écrase d'un doigt ou d'un pied, des déportés, des moins que rien; on était plus gentil avec les chiens. Il les chargeait tous des peines maximales en vigueur dans l'état du Nevada sans même les regarder dans les yeux, tandis que moi, petite fille avide de son gland de titan qui irriguait mes canaux, je ne pensais qu'à la queue gigantesque de cette ordure qui allait le soir même, les prendre de haut. Son visage de viking et sa barbe blonde m'emprisonnaient dans sa carrure ahurissante, et, d'un méchant regard ne pensant qu'à lui, imbu de sa barre d'acier érigeant son globe de plomb humide et prêt à gicler, il me considérait, Ô! Seigneur!, comme une simple dinde à farcir dont on remplit de foutre le fion, et écartait d'une dernière main sans égards, mes cuisses de poupée dodue pour plonger en mon rectum, l'immensité de sa verge baveuse de sale vache. Il me faisait hurler avec brio de douleurs et de plaisirs confondus et m'imposait de sa grosse paluche sur ma gueule en la talochant, de la fermer, pour alors tirer à puissance mac et se les vider jusqu'à l'ultime jet, implacable, sa petite connasse. Frêle prisonnière, j'implorais captive et en silence la férocité de son jugement dernier à m'empaler, d'affaiblir d'avantage tous mes sens et d'en terminer. Je recevais ainsi de mon implacable censeur, à l'intérieur de ma sanglante geôle, la force immense de l'establishment américain tout entier. Il me calmait de mes pétulances et régulait ainsi de son abus de pouvoir, toutes mes frivolités de grosse volaille effarouchée. M'éloignant de toute compassion envers les prévenus que j'aurais si volontiers en taule en mes boyaux absorbés, il m'attribuait avec miséricorde, tous les privilèges d'une vile salope.''


I gained from his power of an implacable censor, all the privileges of a despicable slut he, with misuse of authority, granted me with mercy, sparing me from his ferocity.


''The judge became my lover. He treated with panache that unscrupulous bastard, his future imprisoned morons whose native languages I translated into English, just like pure miserable sods, useless beasts, harmful insects you crush with one finger, concentration camps' prisoners, less than nothing living things, and automatically charged them all with maximum Nevada state sentences in force without even looking at them eye to eye; he was kinder to dogs. One pure bastard of the pure kind he was, while I, as a greedy little girl for his manly blond bearded Viking face and his impressive prick of an unbeatable well build giant, only thought of his wicked animal green eyes that irrigated my canals together with his huge dick of a swine and screwed my insides deep in, making me suffer, weakening me as an alive fat turkey he stuffed its ass hole with cum, the way he pleased. As a submissive doll and on his request, I begged him to drive me even weaker by fornicating at Mac speed to the deepest possible with his wet trunk of a bastard in order to scream louder the way he wanted it. That made him come as he slapped my face clucking like a plump goose to shut up, before shooting like mad till his last adjudicated spurts inside his little idiot. As a frail prisoner I received then in my bloody gaol, body and soul, with his judgment day sentence, the immense force of the entire American establishment between my legs, getting totally rid of any compassion I could feel towards the prisoners with whom in jail, in other circumstances, as some startled poultry would have gladly got laid and absorbed in my guts their load to be fed. I gained from his power of an implacable censor, all the privileges of a despicable slut he, with misuse of authority, granted me with mercy, sparing me from his ferocity.''



No comments: